Merhaba arkadaşlar , bu ay hamileyim sanmıştım ama yine kanamam geldi 🥺 Ben de ovulasyon testi yapmaya karar verdim ama daha önce hiç kullanmadım. Bugün trendyoldan Laboquick 20 li ovulasyon testi aldım. Bildiklerinizi paylaşabilir misiniz , nasıl başlamalıyım ne zaman kullanmam gerekiyor her gün yapıyor muyum ve hangi nokta yumurtlama hangi nokta çatlama oluyor vs 🤗