happyson Dün gece başladı çatı kemiğim kırık gibi yürürken yatarken bacağımı açıp kapatırken her hareketimde aşırı bir ağrım var doktoruma telefon ile ulaşamıyorum başına gelen var mı hiç böyle bir şey yaşamamıştım daha öncesinde 😭😭
gizem8923 happyson tam 25.haftadan beri bu ağrıyı çekiyorum. Doktorum bazı kadınlarda çok şiddetli olur bazıları hiç hissetmez dedi. Doğumdan sonra geçiyor diyorlar onu bekliyorum yoksa çok zor gerçekten
Asiyefdnn happyson bende 24 haftalığım 1-2 gündür bende de var yürürken yatıp kalkarken hareket ettiğimde çok ağrı oluyor tedirgin oluyorum
2prenses_masal-oyku happyson bende de aynı 21. Haftadan beri var sanırım 23. Bitti 🤦🏻♀️🤲🏻 sakat gibiyim yürürken yataktan kalkarken hatta dönerken bile öyle acıyo doğuma hazırlıkmı ne 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
happyson gizem8923 ara sıra da olup geçiyordu ama dediğim gibi bugün yürüyemiyor hareket edemiyorum çok farklı çok şiddetli
Dzb happyson bende 29 haftalığım alt tarafım nasıl sızlıyor arada sanki açılmam oluyormuş gibi o yüzden sordum😩 geçmezse bi acile gidin isterseniz
happyson Asiyefdnn 2 hafta sonra kontrolüm var daha erken gider cevap ve çözüm öğrenirseniz bana da yazar mısınız ☺️
happyson 2prenses_masal-oyku Aynı vallahi. Daha önceki haftalarda olmuştu bebek ters diye demişti doktorum ama o normal bir ağrı idi şimdi dediğiniz gibi inleye inleye dönüyorum kalkıyorum kırık gibi aşırı bir ağrı. 2. Gebeliğim bir de ilk defa yaşıyorum çok zor
KubraAydin happyson benimde aynı maalesef yürümekde bile zorlanıyorum bu ağrılar yüzünden 34 haftaligim
Edanur0206 happyson 24. Haftadan beri hissediyorum. Suan 27 yim doktor normal dedi. Sut ve sut urunleri tuketimini arttir dedi. Birde yumurta mutlaka hergun ye dedi.
happyson Edanur0206 aa kalsiyum azaltıyor demekki ağrıları. Ben erken kalkıp kahvaltı yapmıyorum işe giderken uyku daha tatlı geliyor 😊 dikkat edeyim o zaman
2prenses_masal-oyku Edanur0206 ben hep yerim peynir süt yumurta baya baya da tüketiyorum hiç bir etkisi yok
Edanur0206 happyson evet doktorun soyledigi buydu bende arttirdim baya biraz hoc etkisi yok diyemem birde magnezyum kullaniyorsaniz aksamları uyku oncesi kullanmak gerekiyormus.
happyson 2prenses_masal-oyku ilki kaç yaşında . Benim 2 yaşında arası kısa rahmim , vücudum kendini tam toplamadı mı diye düşünüyorum