27+5 günlük gebeyim dün düştüm ve biraz leke geldi iç çamaşırım kirlenmiş doktoruma gittim bişey yok herşey yolunda dedi ama yinede ilaç vericem dedi. 200 mg progestan verdi ve vajina dan alıcaksın dedi bu haftalarda kullanan var mı doktorum bişey yok dedi ama ben korktum yinede böyle bi durum yaşayan var mi???