İki buçuk senelik evliyim iki senedir burdayım aynı ümitle beklediğim çoğu arkadaşımın gebelik postlarini okuyorum içim umutla doluyor rabbim bekleyen herkese nasip etsin bu ay hayıt tohumu kullanmayı düşünüyorum 6 aydır hastaneye gidiyorum hormon testlerim normal eşim sperm testi verdi ikincisini istediler 1 ay sonra vericek o zamana kadar hayıt tohumunu kullanirsam belki bı umut gebe kalırım diye umuyorum aranızda kullanıp olumlu sonuç alan var mi