Nazmiye48 Kızlar merhaba 2 erkek çocuk annesiyim 3.hamileğim 12. Haftada devlet hastanesindeki doktor %98 kız dedi geçen özele 15+5 de gittim doktorum %100 erkek dedi kime inanacağımı şaşırdım sizlerde de oldumu böyle bi durum ?detaylıyı bekleyecem artık🙈