Gulayyahyayeva7_ evet normal, 30 haftalığım hala ara ara gelir 🤷♀️ bazen dışarı çıkarım bazen yemek yapmam öyle boş boş yatarım😂 hiç bişi olmasa bile kendimi sıkacak bişi bulurum bi kere özel bölgem şişmiş kötü duruyor diye ağladım, geçen bebek çok hareket ediyor canım acıyor diye ağladım, arkadaşım yok canım sıkılıyor diye ağladım😂😂😂