Merhabalar,10 hafta 5 günlükken doktorumun yönlendirmesi ile ikili tarama testi yaptırdık sonuç 1:130 bana riskli grupta olduğumu ve fetal dnea ile yurtdışına kan göndermemiz gerektiğini sonuçların 1 haftada çıktığını maliyetin de 10 bin olduğu söylendi.
İnternetten incelediğim genelde 12. Haftada yayılıyor bu test…bana erken yaptıkları için bu değer değişir mi? 24 yaşındayım ilk gebeliğim ve bir hastalığım yok… Allahtan gelen her şey kabulümüz ama üzülüp ağlamadan da edemiyorum. Bir tecrübesi olan lütfen yazsın