Ben bekarken amelıyat oldum canım iki bilekten de ama ben cok ağır işte çalışıyordum o yüzden uyuşukluk kullanamama vs şikayetler oluyor hamile olduğun icin ilac kullandırmaz belki doktorun ama ben ilk gittiğimde vitamin eksikliğinden de uyuşma oluyor demişti doktor sor istersen doktoruna sen