Herkese merhaba. Kızlar 2 gün önce iç çamaşırımda kan gördüm dun de tekrar geldi ve ilk geldiğinden biraz çoktu dun doktora geldim kalp atışını duymadık hic oluşmamış da olabilir oluşmuş durmuş da olabilir dedi. Sizin böyle bir durum basınıza gelen oldu mu olduysa ne oldu yazabilir misiniz