Kubragnssvr63 Merhaba bayanlar. 10 gün öncesine kadar erkeğe benzetilen bebeğimin 2 gün önce kesin kız olduğunu öğrendim. Erkek için isim hazırdı ancak kız için düşünmemiştim hiç. İçimden hep erkek olacağı geçiyordu çünkü. Çok şükür ki bir prensesim olucak ve isim konusunda şuan çok kararsızız. Ben azra ve doğa isimlerini şuan çok beğeniyorum eşim ise gökçe ismini beğeniyor. Güzel isim fikirleriniz varsa açığım ❤️
2prenses_masal-oyku Kubragnssvr63 ada , balım , duru , (masal ,öykü kızlarımın adı) alya , arya, bide öz türk isimlerine bakın çok güzel isimler var ben asral’ı ve anlamını çok beğenmiştim
Gamze_cnky Damlaserkan Üçü de güzel. En azından Asel,Aden,Lina değil. 😃 Birce-Gülce-Parla da sempatik isimler 👼🏽
ozgecemre06 gaye1807 vay be 😀 bunu eşim okusa bakk bizde gökçe koyalımm der hemen o gökçeyi cok beğendi Bakalım ne koycaz 6. Ayıma girdim 😀
Kubragnssvr63 2prenses_masal-oyku defne de karar kıldım çok naif bir isim olarak geliyor bana ama önerileriniz için çok teşekkür ederim 😍