Melodimm YigitPoyrazMomm 2 trimestr hızlımı gidiyor banami öyle geliyor.1 trimestr gerçekten yavaş geçiyordu sanki.Zaman yavaşladı neyse😂
mho0910 YigitPoyrazMomm zaman çok yavaş geçiyor gibi hızlı geçiyor gibi bi anlam veremedim 😂2.hamileliğim 2. oğlum gelecek inşaAllah
YigitPoyrazMomm mho0910 Maşallah canım benim ne güzel yaa😂💙 benim ilk gebeliğim sanki 99 dan sonra hızlı geçiyor
YigitPoyrazMomm Melodimm evet canım her trimesetrin akışı hızlı bir dönemi var geçecek bunlar da elbet😍😂 önemli olan vakit iyi değerlendirmek😘