Kizlar perşembe günü cok sancilandim doguruyorum sandim henuz tatildeydik ve acile gittim acil doktoru enfeksiyonum olduğunu söyledi serum felan takildi kendime geldim doktor antibiyotik verdi fakat donunce doktoruma alttan muayene olmami söyledi. O gunden beri sancim yok ama ağır bi grip atlatiyorum. Dün evimize geldik yarin icin randevu aldim fakat simdi dusununce doktor neden alttan muayene olmami soylemis olabilir yani bu haftalar alttan muayeneye uygun mu ? Bilen var mı?