Seyyyma7 Hamilesiniz ama düşük yaptığınızı nerden anlıyorsunuz kan mı geliyor ? Ya da hamileliğe dair tüm belirtileriniz mi duruyor ? Ya da kalbinin durduğunu nasıl anlıyorsunuz ? İster isteme korkuyor insan bilgi edinmek amaçlı soruyorum 🤰🏻🐣🤷♀️
MerveKsackTabara Seyyyma7 belirtiler haftalara ve kişilere göre değişiyor benim ilk hamileliğim düşükle sonuçlandı 5 haftalıktı kese gözükmedi değerlerim düşmeye başlamıştı 6 haftalıkken adet ağrısı gibi ağrım başladı kanamam oldu o şekilde düştü
Seda5892 Seyyyma7 bende 6+5 iken nokta kadar bi kan geldi bi de karnım çok şişti 6 7 aylık hamileler gibi
Fatmamdk Seyyyma7 Her insan da farklı ama bende lekelenmeyle başlamıştı 6+5te kalp atışı oluşmadı kanamalar arttı sancıyla düşük yaptım
NurKaya6410 Seyyyma7 ben 5-6 haftalık bebek düşürdüm ben baya bildiğin doğum sancısı çektim sonra kanamam başladı.
Gokce_pelit Seyyyma7 ben temmuz 24 de kürtaj oldum bende gebelik belirtilerim devam etti 6+4 den sonra gelişmemiş dr öle dedi kanamam da yoktu ağrım sızımda 8haftalık gibi kürtaj olmuştum.Herkeste farklı oluyor bazıları kanama ile düşürüyor.
Derya01 Bende nisan 12 de kurtaj oldum ve bir hafta onceden göğsümde ki agrı gectı kanama oldu hafif hafıf daha sonra kalp atışını duymadıgı için kurtaj oldum
Derya01 Seyyyma7 hayırlısı buymuş rabbim vermeyince vermiyor işte şuan 6 aylık hamileyim bir kızım olcak ve çok heycanliyim işallah rabbim olmayanlarada yaşatır bu guzel anlari 🙏
Gokce_pelit Seyyyma7 ilk öyle olunca bunda da açıkcası bende korkuyorum ister istemez hep doktor kötü bişey söylicek diye ama içimizi feah tutmamız lazım ki bebişlerimiz etkilenmesin ☺️
Mustafaninannesi Ben ilk hamileligimde 9+3 gunlukken sabah kalktim siyah bi ip gibi bisey geldi ve bi agrimda yoktu doktora gittik kalbinij durdugunu ogrendim aksam kanamam basladi ertesi gun kurtaj oldum
Kbrdrmr Eymen18 kanamanız varsa az az karında Ağrısı varsa şiddetli düşük olabilir düşük yaptım ordan biliyorum