Kızlar acayip bulantım var. 4 gün önce başladı. Ve resmen tatlıdan tiksinir hale geldim bulantılarımdan sonra. Meyvenin tatlısını yiyince bile midem bulanıp başım döner gibi tuhaf hissediyorum; tuzlu ve ekşi yiyorum. Midem anca öyle rahatlıyor çünkü. Şuan erken biliyorum ama acaba kızım mı olacak 😂😂ye ekşiyi doğur Ayşe’yi demişler ya 😂 bi de Çin takvimi ne kadar doğru sizce ?