Kızlar merhaba şu an 4+6yım Salı günü doktora gideceğim kese görünür mü? En son perşembe hcgye baktım 1184tü. Ben biraz erken öğrendim gebeliği, 3+4te ve 3+6da doktor muayene etti keseyi göremedi, daha erken göremeyiz dedi ben de stres oluyorum diye bir daha gitmedim. Salı günü 5+1 olacak inşallah görürüz keseyi 🙏