ilaydayaradan11 Arkadaşlar 39+2 deyiz yarın kontrolümüz var planlı sezeryan olacağım sizce hangi anestezi olunmalı karar veremiyorum daha doğrusu ikisi arasındaki farkı da bilmiyorum açıklar mısınız lütfen
HilalYlmz ilaydayaradan11 arasındaki farkı tam bende bilmiyorum ama spinal oldum Çokta rahat geçirdim süreci bi sıkıntı yaşamadım
Senannnn ilaydayaradan11 bende spinal oldum rahat geçirdim aradaki farkın iğnenin vurulduğu yer olarak biliyorum uyuşma zamanı vardı aralarında sanırım
Senannnn ilaydayaradan11 devlette olduğum için belden mi tamamen mi istersin diye sordular sadece spinal vardı sanırım direk uyuştum zaten şöyle okumuştum spinalde daha derine anestezi verildiği için ağrı hissi azalıyormuş