Bende o haftalarda kanama ile kullanmaya başladım 17+6 yom hala kullanıyorum sanırım doğuma kadar kullanacağım. Ağrıyı soruyorsanız o daha sıkıntılı o ağrıları dindirmek için hastanede yatmıştım çünkü açılmam olmuştu rahim ağzı kısalmıştı. Çok şükür durdurdular ama sıkı takipteyim önemli bir şey olduğun da da doktorumla iletişime geçiyorum hemen. Size de tavsiye ederim