tgbadlgzr ben riskli gebeyim doktorum tek doz yaptırman yeterli dedi. 22+3 üm hala yaptırmadım. Tam hareketlerni hisset öyle yaptır dedi. Artık eskisi gbi degil. Eskiden paslı malzemeler fln oluyor cok iyi steril edilemiyor diye yaptırıyorlardı. Evde doğumlar fln yaygındı o yüzden öneryorlardı.