Ben 1 buçuk ay yaptım 10 kilo verdim çok işe yarıyor ama ilk zamanlar çok zorluyor sabah 10 da kahvaltı akşam 6 da akşam yemeği bitiriyordum akşamları çorba ve salata genelde yemeye çalışıyordum abur cubur gazlı içicekleri hep kestim sabah kalkınca ilk işim filtre kahve içtim şekersiz çok iyi oluyor kahveden yarım saat sonra 15 dakika lesli yaptım sonra güzel bi kahvaltı bol su