Trldyg 33 haftaya girdik , korkulqrim basladi :( ikinci dogum daha mi hizli oluyor daha mi kolay , ilk dogum 37. hafta dw olmustu suan daha mi gec daha mi erken olur kafammm kurcalaniyorr cok ilgisi var mı ikinci dogumu yapanlr 🥲🫶
kadertugrul7 Trldyg ilkimi 39+5te dogum yaptim rahat bi dogumdu ilke gore ikinci minikte 40+0 oldu hâlâ gelemedi bekletiyor bizi
turkan_26 Trldyg bende 38+5 sezaryen doğurdum ikinciyi de öyle düşünüyorum rabim nasip ederse bende de korku var ama benim ki doğuma girerken ikincisini nasıl bırakacam acaba iki cocukla nasıl olur nasıl yaparım deprem yaşamış biri olarak ikisini nasıl korurum kaygısı oluştu bende de rabimm hepimizin sağ salim kucağımıza almamızı nasip etsin 🙏