Egemoms1303 Merhabalar. 23 haftalik hamileyim göbek deligi kenarında ağrım var sizlerde de oldu mu oluyor mu normal mi acaba 😏
Hzzz Egemoms1303 benimde o haftalarda göbek deliği etrafında agri oldu sonra kasık agrilarim oldu bir gun cok siddetlendigi icin doktora gittim normal denildi.Yine ilerleyen haftalardada olabiliyor endişelenmeyin normalmiş🤷🏼♀️
Egemoms1303 Hzzz birden oluyor sonra azaliyor geciyor sonra basliyor degisik 🤭 sabah yorum yazamiyordum klavyem yoktu 🤭
Egemoms1303 Melodimm bende de ayni sag kasıktan yukari çıkınca o yüzden yazdim olan var mi ki diye 🥰 teşekkür ederim sabah yorum yazamiyordum klavyem yoktu da 🥰
Meryembozkurt46 Bendede var göbek deligim dışına dogru cıkmış şekilde geriliyor karın büyüdükce ilk gebeligimdede olmuştu göbegim kaybolmuştu 🫣
Egemoms1303 Meryembozkurt46 annemde göbek fıtığı oluşmuş hamileyken de acaba dedim o mu olacak genetik mi bir kac kişide olunca azda olsa rahatliyor insan 🥰
BirazbundanBirazondan1 Egemoms1303 karın buyudukçede ağrıyor. Çatlama için ne kullanıyorsanız onu sürün rahatlıyorsun. Ben öyleydim
Ddem Egemoms1303 bende yemekten sonra pek değil ama gün içinde fazla su içtiğimde oluyor genelde 2 litre den fazlasını içemiyorum