Mavisannesiii Anka hastanesinde doğum yapacak olan varmı Olumsuz çok şey duydum fakat doktorumu çok Seviyorum. Kafam çok karıştı lütfen yardımcı olun
072021 Mavisannesiii doktorunuz kim Ben yasemin dokuzoglunda doğum yaptım hiç memnun kalmadım ben kendi adıma soyleyim hiç tavsiye etmem anka hastanesini
Annevekizi Mavisannesiii valla canım ben hasan barış hamidanoglu na gidiyorum aşırı memnunum doğuma devlete geçmeyi düşünüyorum ama doktorumu da bırakmak istemiyorum
Mavisannesiii Yasemn hanımı maalesef biliyorum. Allah kimseyi ona düşürmesin. Mustafa demir beye gidiyorum ben.
Mavisannesiii Bsracdr evet çok çok memnunum, rahat gereksiz para harcatmayan ve bilgisine güvenilir biri. Ama aşırı ilgi isteyen biriyseniz öyle değil . Gerekeni söyler yapar
Bsracdr Mavisannesiii izne ayrılmış bir aylığına 14. Haftadayım hala bi doktor belirleyemedim maalesef :(
Mavisannesiii Annevekizi canım ben dogumumu yaptım geçen hafta anka da , devlette ol daha iyi. Hemşireler o kadar ilgisiz o kadar kötü ki anlatamam paramızla rezil olduk