Kızlar ben 10+5 im ama bugün bir karın ağrısı var karnımın her yerinde. Kanama falan bel ağırısı yok çok şükür. Ama dün gece bir an da klimanın üzerime vurması ile titreyerek uyandım ağrı sebebi odur dimi. Düşük ağrısı böyle olmaz dimi. Göbek deliğimin iki parmak aşağısı ve sağı ağrıyor