İlk günler 1 1 bucuk saat sürdüğü de oluyordu sütüm çok değildi yine de doymuyordu mama verdim 2 hafta kadar sonra süt artınca mamayı kestim gittikçe emme süremiz azaldı ama süt daha da arttı. Şuan 2 aylık 15 dk dan fazla vermiyorum tek memeyi veriyorum ikisini bir emerse ve bu süre yarım saati geçerse fışkırtarak kustuğu da oluyor kilo alımıda normalin üstünde o yüzden denge sağlamaya çalışıyorum