Atmm__ Bir kaç gündür üşütmüş gibiyim geceleri sıtma tutar gibi sırılsıklam terliyorum sonra üşüyorum ve karnımda adet ağırısı gibi ağrılar oluyo bu nedir doğumuma 3 gün kaldı sezeryan olucam hastaneye mi gitmem lazım 😔
MuallimeZuzu Ben de 37 deyim stresliyim. Bu sabah uyandım burnum tıkalı hasta olacak gibi hissettim ama iyiyim de 🤦♀️ ya stres etkiliyor olabilir mi 🤷🏼♀️
Atmm__ MuallimeZuzu ya belkide öyledir doktor da normal dedi ama bu kadae terleme nasıl normal oluyo anlamadım insan istemsiz her şeyden korkuyo
MuallimeZuzu Atmm__ bulunduğun ilde hava sıcak mı ? Ben bu yaz mesela hiç terlemesinin kadar terledim. Gebelikte gece terlemesi diye bir şey var belki onu yaşıyırsundur
Atmm__ MuallimeZuzu istanbulda yaşıyorum gece çok aşırı sıcak olmuyo ama evet hamile terlemesi olabilir
MuallimeZuzu Atmm__ canım az kaldı dayan 😣 benim de bu ara genital bölgemdeki kemiklerim ağrıyor ya 😣 acaba çatım mı açılmaya başladı ki diyorum
MuallimeZuzu Atmm__ bende bilmiyorum ki ne bekliyorum 🤣 normal doğumdan çok korkuyorum ama denemek de istiyorum açıkçası. Yarın dr ile görüşüp bi karar vereceğiz inşallah 🙏🏻
Atmm__ MuallimeZuzu inşallah rn hayırlısı olur bende yaparım sanıyodum sonra korkudan sezeryana çevirdim 😂