Cuma 38 artı 3 günken doğdum aşırı derecede tırsak pinpirikli bir insanım canım çok kıymetlidir . Normal doğumdan çok korktum yapamam dedim kendime güvenmediğim şeyin ardına düşmekte mantıksız olurdu zaten sezaryen doğumu kendim tercih ettim :) e bu doğum şeklinden de elbet korkuyordum çok hemde … kızlar ameliyat anında korkulacak bir şey yok gözünüzde büyütüp kendinizi strese sokmayın doğum anınızı yaşayın genel anestezi olmayın doktorunuzdan gerekirse sakinleştirici yapmasını isteyin bana yaptılar ameliyat ortamından korkan ben o anın bu kadar çabuk bitmesini istemedim ve bitmesine üzüldüm hiç bir şey anlamıyorsunuz zaten inanın dokunma hisleri vs gözünüzde büyütmeyin her şey şipşak oluyor bebek çok kısa sürede çıkıyor sonra sizin dikişler… ve sonrasına ben dayanamam diyordum kızlar her şey gelip geçici acıları unutursunuz dayanılmayacak şeyler değil inanın acı ağrı oluyor insanın vücut yapısına göre elbet değişiyor ona göre zaten hastane size ağrı kesici uyguluyor bu anın tadını çıkarın ben biran önce iyi olup çocuğumla daha çok ilgilenmek istiyorum