Arkadaşlar herkese iyi geceler. Uyuyamadığım için buraya girdim. Biraz önce uyanıp lavaboya gittiğimde bir kaç damla kan geldi. Hiçbir ağrım sızım yok. Sonra kan da kayboldu zaten. Akıntı, sıvıya benzer birşey yok kanın yanında. Bu da bir doğum belirtisi mi acaba hiç duydunuz mu? 39+0 ım.