Kendimi kötü hissediyorum hanımlar Karnım çok sancılanıyor sol tarafım böbreğimin olduğu yer ağrıyor safra kesem yok safra kesesinin olduğu yer ağrıyor sürekli başım ağrıyor ayaklarımın altı uyuşuyor Midem ağrıyor arada bir başım dönüyor bulanık görüyorum sanki bir şey oluyor ama ne bilmiyorum kötü bir hissiyat var Ne yapmam lazım psikolojikmen mi bilmiyorum arada kalp çarpıntım kalp ağrım var tansiyonum yükseliyor nabzım 110 çıkıyor kan sulandırıcı başlayacaklar pazartesi bebeğe giden damarlarda kan pihtismasi varmis cok korkuyorum şuan tansiyonum 145/80