Arkadaşlar cuma günü doğuma gireceğim sezeryanla inşallah anestezi doktoruyla cuma sabahı kararlaştıracağız Spinal mi Genel anesteziyle mi doğum olacağına. Daha önce hiç ameliyat falan da olmadım sıfır bilgim var yani siz hangisini tercih ettiniz sebepleri neler yaşadıklarınızdan tecrübelerden biraz bahsederseniz bana çok yardımcı olmuş olursunuz teşekkürler 💞