Kızlar iki haftadır hastalıklar peşimi bırakmıyor, ilk önce ishal bulantı kusma ağır bi şekilde atlattım serumlarla falan.. Tam geçti derken şimdi inanılmaz bi öksürük göğüs kafesim alev alev yanıyo, ciğerim çıkacakmış gibi öksürüyorum.. Zencefil limon çayı içtim, ılık süte bal zencefil içtim, bisolnatür bitkisel şurup içtim, ayrıca idrar yolu enfeksiyonu için bugün antibiyotiğe de başladim.. Bu öksürük nasıl geçecek 😭 üstüne bi de yattığım an mide yanması reflü (31+5) haftalığız 😕 yardımmmmm 🙏🙏🙏