İyi geceler kızlar. Bilen vardır belki serklajlıyım. Şu an 16. haftadayım. 14de serklaj oldum. Herhangi bi açılma, kanama vs yaşamadım baştan beri çok şükür. Ama önceki gebeliğimde 25 haftalık doğun yapmıştım onun için tedbir amaçlı yapıldı. 1 hafta komple yattım tuvalet harici. 15te kontrolüm vardı doktorum sürekli yatmana gerek yok ams gününün çoğunu dinlenerek uzanarak geçir dedi. Halbuki ameliyat da güzel geçmişti kontrolde de bi sıkıntı çıkmadı. 17 de tekrar kontrolüm var. Normal hayatıma dönmeyi umut ediyorum ama ya dönemezsem diye çok korkuyorum. Sonulta her şey güzel gidiyo bi sıkıntı yok ama korkmaktan alıkoyamıyorum kendimi. Zaman bi şekilde geçer elbet oyalanacak şey bulunur da tekrar yatarak hamilelik geçirme ihtimali bile beni aşırı ürkütüyo ve üzüyo halbuki araba kullanıyorum istediğim yere yorulmadan ayakta kalmadan gidebilirim. Dedimya önceki 25de doğdu diye. 6 ay boyunca yattım annemde kaldım tuvalet harici kalkmadım. Son 1 ay hastanede yattım tuvalete bile kalkmadım annem ve eşim bezlediler beni çocuk gibi. 3 farklı operasyon geçirdim. O kadar zordu ki her şey hem fiziksel hem psikolojik. Buna rağmen kaybettim bebeğimi. Şimdi yine böyle eve kapanmalı bi süreç beni çok korkutuyo. Psikolojik olarak tekrar kaldırabiir miyim bilmiyorum. Bi yandan üzülüp ağladığım için vicdan yapıyorum bebeğim etkileniyo diye ama cidden engel olamıyorum. Anlamıyorum ben neden böyleyim ? Etrafındaki herkes gayet normal şeyler yaşayıp normal bi şekilde doğum yapıyo bense sürekli hayatımı kısıtlamak zorundayım ama nedenn ? 🥺 kardeşim 3 doğum yaptı hem de hepsi peş peşe. Turp gibi ayakta tek 1 sorun bile yaşamadı ama ben yapamıyorum ve cidden çok üzülüyorumm 😭😭