Srbo Ben yaşıyorum doktorumla görüştüğümüzde normal bse olmaz diyor hep bebek etkilenmez diyor ben neye inanacgmi sasrdim
Sonbahargeldi Srbo depresyona girmeni gerektirecek bir şey yok ne güzel hamilesin içinde ki mucizeyi düşünerek her anın tadını çıkar ve mutlu ol ama tabi istemeyerek hamile kaldıysan bir şey diyemem