Ioztn benimde normalde şekerim gözükmüyordu tedbir amaçlı yaptırdım açlık şekerim ırmak tokluk şekerim yüksek çıktı ilk baş diyetle devam ettim gebelik haftası ilerledikçe şeker yükseliyor zaten şuan düşük doz 6 ml insülin kullanıyorum . Ki çoğu doktor yaptırılması taraftarı. Tercih sizin