Kaderss maşallah şu an uzunluk çok iyiymiş. Benim serklajım yoktu ama rahim ağzım kısaydı ve açıklık vardı ilk gebeliğimde, enfeksiyon olduğu için sadece evde yatarak ilaç tedavisi gördüm. 2. gebelikte de hiç yatamadım rahim ağzı 3 mm üstüne çıkmadı ama altına da inmedi, 33. haftada 27 mm’ye düştü bakalım şimdi kaç bilmiyorum 😬 Dikkatli olmak gerekiyor yine de, doktor artık biraz yavaşlamamı söyledi