BusseBal T_uba geçmiş olsun Rabbim sağlık sıhhat versin. Suni sancı süreci nasıl geçti anlatır mısınız bende yarın doğuma gidiyorum suni ile
gzlkzmbilg T_uba merhabalar hiç açılmam ve sancım yok bende 40+1 de özel de suni sancı ile normal dogum yapacağım inşallah akşam 22.00 de yatışım yapılacak süreç nasıl işledi acaba ?
Dry2405 Normal doğum mu tavsiyeleriniz neler son haftalar neler yapalım 30. Haftadayım her gün hurma ye diyen var