İlk doğumumda sezeryandı doktorum 3 gün sonra tam anlamıyla sütün olur ama sen sağmaya emzirmeye devam et demişti tabi bu süreçte mama kullandım dediği gibi oldu 3. Gün sütüm tam anlamıyla geldi bu arada benim de pazartesi sabahı doğumum var mama alıcam her ihtimale karşı