Kızlar bebeğim bundan 1 ay önce düştü sivri yere çarptı hemen morardı fakat morarıklığı hemen geçti. Buz tedavisi yapamadım asla durmadı. Geçti sandım öyle. Alnın ortasında şişlik var ama asla ağrı acı yok. Dokununca ve bastırınca ağlamıyor veya kızmıyor iyi yani. Acaba damarda ödem mi oluştu neden geçmedi. Şimdi buz yapsam onca zaman sonra faydası olur mu pazartesine randevu aldım götürecem bir tabi ki. Ama kızlar aklıma çok kötü senaryolar geliyor. Nolur bişi yazın