ZeynepAsyaAnnesi kiwi aldım önermiyorum ama. 6 pil kullanıyor. Duracell aldım 6sını da. Hemen bitiyor pili. İlk kullanım çok iyi. 2 3 te iyi ama 4trn sonra bitiyor ve ses gelmiyor. Şarjlı pil alırsanız olabilir ama 6 tanesi 600 falan yapıyor. O da telsizden daha pahalı açıkçası 😅 onun yerine Philips falan al derim ya da dolaptan 2. El