teacher-mom21 canım geçmiş olsun ben de 3 gün önce Serklaj oldum 12. Haftamda benim de bir kaybım vardı 20 haftalık rahim ağzı yetmezliğinden oldum bende çift rahimde de yapıyorlar diye biliyorum canım sordun mu doktoruna bence herseyin önlemini alsın sonra insan çok üzülüyor yıpranıyor