Hbhh Mrb kızlar 19 hafta 4 gnlk hamileyim doktorum negatif hiç bisey soylemedi simdiye kadar ama gobegim asagida endişelendirdi bu durum beni bi dahaki kontrolümde soracağım doktoruma ama bu durumu yaşayan varmı merak ettim
Papatya_kokuyo5 Hbhh bence göbek yapı meselesi eşimin yengeside hamile bende onun karnı her an doğum yapacak gibi asagıda benimkide tam midemde😂ben ay olarak ondan fazlayım bide