Merhaba hanımlar 31 haftalık gittiğimiz de 2 kiloydu bebişimiz 35 haftalık olduk pazartesi randevumuz var bu zamanlarınız da sizde durumlar nasıldı 31 haftalık ve 35 haftalık iken bebişlerinizin kilosu nasıldı ve hangi sıklıklarla hastaneye gidiyordunuz benimde artık her hafta gitmem gerekiyor mu nst için? 🥰❤️