Ymr06 Elif380 evet o zaman daha net belli olur ,bana 12+6 da kız 16 da erkek kesinleşti ilk bebeğimde.En doğru 16.haftadan sonra oluyor tabi
Kubrasrccrk Ymr06 İkili tarama yaptırdım oradaki doktor kız dedi ama kendi doktorum henüz yorum yapmadı😊
Elif380 Sermec27 doktor da erkeğe benziyor demişti bakalım ne çıkacak 😁ama kız istiyorum 1 oğlum var tabi sağlıklı olsun da
Mnos-332 Sermec27 Tahminde bulunursanız çok sevinirim 💞 Tek yumurta ikizlerime hamileyim 💞 10+2 haftalık fotoğraf
Kubrasrccrk Pelinabay5844 İkili tarama yaptırdım oradaki doktor koz dedi ama kendi doktorum henüz yorum yapmadı😊
Ymr06 Kubrasrccrk devlet hastanesine mi gidiyorsun,benimkide baktı ama söylemedi pazartesi ikili tarama yapılacak umarım bir şey derler