Minikperi Acemiiiii kuzenimin aldığı beşiği kullanıyoruz ikeadan. 18 yıllık şimdi 5. çocuk büyüyecek onda. İlk günkü gibi bence kalite budur 🌸💕
Acemiiiii mugeb123 uygun fiyatlı olan var ikeada. Aslında egebaby pahalı ama içinde her şey dahil diye ona da bakıyorum
nurarslan01 Anne yani olabiliyor. Arkadaşım ikeadan almıştı emzirecegi zaman o yan tahtası inmedigi için çok zorlanmstı. Ben ege baby aldim nevresim yatak kalitesi çok iyi. Kuzenimden duymuştum bende oda 5 aydır kullanıyor çok memnun