Telaşınızıda endişenizide anlıyorum ama eğer çocuğunuz hazır değilse ısrarcı olmayın derim. Çünkü her bebek illaki 2 yaşına geldiğinde bu alışkanlığı edinecek değil. Bide hemen bıraksa bile eğer o hazır değilken sizin zorunuzla bunu başarsa bile kardeşi geldiğinde onu görüp tekrar beze dönmek isteyebilir. Bence süreci hızlandırmak yerine doğru zamanı kollamalısınız. Benimde kızım şuan 3,5 yaşında ama 2 yaşında kesinlikle hazır değildi. 2,5 yaşında ondaki sinyalleri görüp bende başlamak istedim. birlkte mağazaya gidip lazımlığını seçtik ama ona rağmen o lazımlığa aldıktan tam 3 ay sonra ilkkez oturup çiş yapmak istedi. O 3 ay içinde sadece oynadı onunla. Sonrasındada bikaç gün içindede hemen oturttuk gündüz düzenini. İlk zamanlar bende havalar soğuk olduğundan geceleri kaçırırsa üşümesin diye bezini bağladım ama baktım yapmıyo onuda bağlamadım. Tabiki kazalar oldu halada olmaya devam ediyo ama çok sık değil. Büyük ölçüde alıştı tuvalete gitmeye.