Edakgndzzz merhaba bende reglime 3 gün kala yapmıştım negatif çıktı aynı şekilde şiddetli kasık ağrım vardı.meraktan beta da baktırdım yine negatif çıktı.demem o ki adetin gecikmesi lazım benim 3-4 gün geçtikten sonra kan testinde çıktı ama idrar yine negatifti 1 hafta sonra tekrar erken gebelik testi yaptım yeni pozitif çıktı.benim de ilk gebeliğim insan sabredemiyo🫢🥰🐣az biraz bekle inşalah istediğin sonuç olacaktır