15 gün önce sezeryan oldum ve bu akşam farketim ki ameliatımın orta yerinden bir akıntı ve kötü bir koku var çok korktum hafta sonu olduğundan da doktora gidemiyorum pazartesiye kadar bekleyicem mecbur böyle bir durum başına gelen var mı? ikinci sezeryanım ilkinde hiç bir sorun yaşamadım ama bun da dediğim gibi sanırım enfeksion olmuşum ve ikinci hamileliğimde gebelik şekeri vardı ameliat sonrası karnım aşarı doğuru sarkık duruyor ve ameliatım hava almıyor başına böyle nişey gelen varsa bana yardım etsin nolur çok korkuyorum bişey olucak diye