ilkgozagrim__ Eboz Biri Kayınvalidemin ismi Gönlü kalmasın diye Hülya koyuyorum da Diğer Umay ismini ben istedim ama yakıştı gibi sanki Hülya Umay
Eboz ilkgozagrim__ umay ismi bende çok severim çok güzel.isim ama karşıyim ben büyüklerin ismini konulmasına hulya ismi.kötü degil ama sanki hulya,umay nerde der gibi.olmuş bana öyle.geldi Çok seviyorsaniz. Umay ismini vazgecmeyinde
Eboz ilkgozagrim__ hayırlı olsun ismi adıyla yaşasın 😊 valla yakında isyan çıkartacağım ebebeyn ismine hayır die
Aysenurates43 İlklerde genelde eş tarafından birinin adı koyuluyor bizim burada Allah nasip ederse bende Hasan Altay koyacağım Hülya Umay gerçekten çok güzel