Meli-sa Önceki testlerde silik çıkmıştı ümitliydim bu ay ama az önce test yaptım ve hiç bişey yok koca bir negatif 😓
Hatice_70 Meli-sa Allah gönlüne göre versin inşallah canım allah tez zamanda sana da hayırlı bi evlat nasip etsin
Enu1004 Ben hayalet çizgi gördüm sanki. Fotoğraf açısı mı siz baktığınızda hafif çizgiyi görmediniz mi?
Hatice_70 Enu1004 bende acaba bende mi sorun var diyorm silik bende görüyor gibiyim, inşallah vardır ☺️
Enu1004 Hatice_70 ben de önce ekrandan sandım ama bakınca görüyorum ben😅 çook yeni bir gebelik galiba ama yine de belli sanki
Meli-sa Enu1004 bir uggulamaya göre iki gün gecikti bir uygulamaya görede yarın olmam gerek inşallah vardır 🤲
Enu1004 Meli-sa daha net olması in hemen kan testi verin bence😍 bir de erken gebelik testi daha net gösterebilir ama bunda bile var görünüyor
Enu1004 Meli-sa ay yarın olmanız gerekse bile bence vaaar ama çok yeni bir gebelik. Hemen kan testiii🥳
Enu1004 Meli-sa kan testinde zaten 2 günde bir verip artışı kontrol etmek gerekiyor. Pazartesiye lafar bekleyip direkt hem başka bir test hem de kan testi yapabilirsiniz.
Enu1004 Meli-sa içiniz nasıl rahat edecekse😍 ama yarın da tüm gün bunu düşünüp stres olmayııın oyalanacak bir şey bulun ki zaman geçsin😅