MeryemT Merhabalar kızımın ismi yüsra 2.kizimin ismini hiç dusunmedik uyumlu bir isim önerisine ihtiyacımız var bizlere yardımcı olurmusunuz?
bebikveben MeryemT bence Zümra. Anlamı da çok güzel. Bi arkadaşımın da bi kızının adı Yüsra, diğerinin Azra😊
vanilyali99 Uyumlu ses koymayın diyorlar iyi bisey degilmis tamamen farklı koyun bence bizim akrabada Feyza beyza koydular hic iyi olmadı anlasamiyorlar
gokyuzununogrencisii MeryemT uyumlu olmasa da olur kuzum ya, takılma bunlara derim. Benimde kızım var şuan 5 yaşında adı Defne Ebrar 🌸 şuan ikinci kızımı bekliyorum bende Eylül düşünüyorum 💜