Hamile_Teacher 38+4 oldum bu zamanlarda doğuranlar var mı yahu ne su geliyor ne sancı tüm gün topun üzerindeyim
Hamile_Teacher 5688Esmerrr bende tam olarak bu gece onu yaşıyorum nerem ağrıyo anlamıyorum artık🤦🏻♀️
Thenorth88 Bende 38+ 5 bekliyoruz bakalım😅 bende skuat yapıyorum yürüyorum ama yok gelesi, hemde ikinci olucak ama anlamadım, ilk kez doğuran 2 arkadaşım da bi kaç ay önce 37-38 de doğurdu ben bekliyorum😁